How did you get into TF2?

My friends kept pestering me about this awesome game, so I decided to check it out. That was back in January and I've been hooked on it ever since.

I played the minecraft version then switched over after the server shutdown.

Started playing TF2 during October or November in 2012, I heard it was an eGO supported game, tons of fun and free so I downloaded it :)

Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,Blackmesa,

I believe that was my second eGO server I played on :)

How I joined eGO?
Back in my CoD days, I joined the CoD4 division and played for a while, then stopped because I had to unistall CoD4 and lost everything I had. Then, in TF2, I stumbled onto an eGO server and met Kazoo

Last edited:
I was looking for a new game to play after playing BF2 for 2 years. I saw the trailer for TF2, and I thought it looked amazing.

I got the Orange Box in 2007 and started playing TF2, and it quickly became my favorite game (I never even installed HL2, and Portal didn't get installed until a year or so later). Shortly after that, I heard about the [-Q-] clan's Mach4 server from a real life friend.

While playing on Mach4 (before the [-Q-] clan shut down its servers), there were always two awesome clans that played there: HF (Hell's Force) and TAC (The Asylum Calls). The leader of TAC invited me to join, and you can probably tell what my response was.

I also met HeadHunter there :)

I played TFC in 2004, until I heard about TF2 from the people on the server I was playing on. When it came out and I finally bought it, it instantly became my favorite game. It was on a jump map server in my first year playing TF2 that I met the friend who introduced me to eGO.

I got the orange box one Christmas, and only played Portal and the Half Life collection and avoided TF2 because it was only multiplayer at the time.

Kazoo started to play TF2 on my account after school and I thought it looked fun so I decided not to neglect that part of the orange box.

Orange Box for me. Mainly bought it for Portal and HL2:E1/2, but dabbled a bit in TF2 before looking elsewhere. Later came back to TF2 and played here on ye olde "24/7 Gravelpit."

I was looking for a new game to play after playing BF2 for 2 years. I saw the trailer for TF2, and I thought it looked amazing.

I got the Orange Box in 2007 and started playing TF2, and it quickly became my favorite game (I never even installed HL2, and Portal didn't get installed until a year or so later). Shortly after that, I heard about the [-Q-] clan's Mach4 server from a real life friend.

While playing on Mach4 (before the [-Q-] clan shut down its servers), there were always two awesome clans that played there: HF (Hell's Force) and TAC (The Asylum Calls). The leader of TAC invited me to join, and you can probably tell what my response was.

I also met HeadHunter there :)

There was a lot of hype surrounding the Orange Box so naturally I picked it up and now it's 2013 and I'm still playing it. I took a break when crates first started being released until about a year ago now.

Mach4 is where Wron and I lived. [HA] (before [-Q-]) had it's own Mach4 server because I remember joining HA first, then we changed to GR and now TAC. The HA clan/server fell apart and the stragglers then went onto the [-Q-] servers. TAC was an attempt to get all the HA members back together.

Mach4 is where Wron and I lived. [HA] (before [-Q-]) had it's own Mach4 server because I remember joining HA first, then we changed to GR and now TAC. The HA clan/server fell apart and the stragglers then went onto the [-Q-] servers. TAC was an attempt to get all the HA members back together.

Oh that's right, you came in during the revival of TAC! HA (Hell's Asylum) was a combination of Hell's Force and the original TAC. Then there was GR, and then DNA or something along with the current TAC

Oh that's right, you came in during the revival of TAC! HA (Hell's Asylum) was a combination of Hell's Force and the original TAC. Then there was GR, and then DNA or something along with the current TAC

Really? Damn you're old Wron.

I picked up TF2 when I noticed it went F2P. I knew it was one of the games eGO supported and I thought it would be fun to have another game to play with a community I liked

Meet the demoman video got me interested in the game. A friend gifted it to me when it was still around 20 bucks. It was about 4 years ago and it's still my fav steam game

>Orange Box
>Too hard to play
>Bought CS:S
>Got bored
>Tried TF2 again

Maybe 2 years ago one of my real life buddies told me TF2 was F2P. I tried it out and fell in love with the spy after a few hours of trying different classes. That was on my Macbook Air, which I sold about a year ago to build my current computer.

I tried.... I think it was Wolfenstein 3D.... and I got hopelessly lost. And motion-sick. So I decided FPS games were Not For Me.

Much later: my husband had TF2 and convinced me to try it. A little while later, we had to get me a Steam account and buy me my own copy, so he'd get to play every once in a while. :)

We hung around the eGO 24/7 Dustbowl and 2Fort servers for years, then we kind of got out of it. We're starting to pick up a game again here and there, so if you see me on the server, be nice cuz I'm RUSTY. ;)

I used to absolutely hate this game. Would make me rage every time I got on. I bought it 4 years ago to play with friends. But now as of recently I've started to actually enjoy the game.

Latest posts

Back