Your best "i cant believe i just did that" moment

Jihad

Rookie
topic should explain it. 8)
 

Mazeloki

Active Member
ya know I really cant think of one lol well I guess this isnt the best but my friend and I made a mango shake and it tasted good and they said they would give me 100 bucks if I drank any shake that they gave me.....they gave me a shake with bananas oreos butter tea milk ice mints dog food and prune juice....And I drank a certain amount and through up like 4 times and got sick :(
 

Mazeloki

Active Member
lol nice one redshift
 

JMAN

EGO Zealot
Every time i ask a stupid question lol, or do stupid things
 

Death

Poster Extraordinaire
hmmmmm, when i was on a killing spree, when i should have been dead a while back :)
 
it's not rlly a "i can't believe i just did that" moment but more of an "i can't believe i'm here moment." it would have to be going to the journey/def leppard concert and motley crue concert. and thats gonna happen again when i go and see the police, rush, ozfest, and possibly ratt/poison/white lion concerts this summer !lol
 

bucsfan148

Active Member
When i was paid 10 bucks to flick the camera off for spring pictures, i thought it would be a good prank but the teachers didnt and there was alot of punishment to be handed out and the parents didntenjoy it much either, but its all cool now its just a joke around the school
 

masterofpuppets

Obey your master
[quote1180137427=bucsfan148]
When i was paid 10 bucks to flick the camera off for spring pictures, i thought it would be a good prank but the teachers didnt and there was alot of punishment to be handed out and the parents didntenjoy it much either, but its all cool now its just a joke around the school
[/quote1180137427]

Haha, I did that for free my junior year.
 

Jihad

Rookie
[quote1180147548=Infected Ice]
when i snowboarded off my roof and broke my arm and sprained my leg.... but i would definately do it again!
[/quote1180147548]


haha mines like that, i skateboarded off my roof into a swimming pool and broke my ankle
 

bucsfan148

Active Member
masterofpuppets said...

bucsfan148 said ...

When i was paid 10 bucks to flick the camera off for spring pictures, i thought it would be a good prank but the teachers didnt and there was alot of punishment to be handed out and the parents didntenjoy it much either, but its all cool now its just a joke around the school


Haha, I did that for free my junior year.


Yah i was going to do it for free but i talked some kid into paying me so i could get something out of more than i bunch of laughs i always do that you plan on doing something but ask around to see if anyone will pay you to do it
 
when i accidentally said a "your mom" joke to my cousin whose mom died of cancer a couple monthd before. I still feel like a D*** about that. :X
 

saOsiN

Forum Fiend
when i stepped off the place in San Antonio TX and all i see is a staff sergeant yelling at people.....yeah basic training was defiantly my what was i thinking moment lol but after it was done i was like woah i cant believe i just did that
 
Top