Kalt Pictures

Heres some screen shots i took of the objects on kalt... (pictures are smaller becuase photobucket decided to shrink them...)

kalt1.jpg


kalt4.jpg


Kalt2.jpg


kalt3.jpg


kalt5.jpg
 
[quote1182787822=Death]
i like that piano one cuz it shows that blazing was killed hehehehehehe
[/quote1182787822]

lol death

before someone was actually a telephone pole and a well ... but they wouldn't pose for me to take a picture they wouldnt stop squirming
 
[quote1182792267=Blindsfell]
piano ftw. those are great man. i love the well too.
[/quote1182792267]

I feel honored to be the piano.
 
[quote1182797568=Death]
i like that piano one cuz it shows that blazing was killed hehehehehehe
[/quote1182797568]
It wasn't me xD It was my friend playing, I was watching a movie xD....so haha my mercy angel xD
 
the flags are funny
heres a story 2 dods players as objects and a noob dods player somehow not an object
got bored ... its probably not funny but i say again i was bored

noob dods player : wait kalt got 6 flags but it only shows 5

flag aka some player: yup just keep walking you cant capture it

noob dods player : ahhh omg it talks im quitting this server its scaring me

noob dods player left the game

flag aka some player : lol he left , hey crate didnt you noticed he was standing on top of you

crate aka another dods player: ohh really i was afk , coulda got a free kill

flag aka some player : yeah you could have , screwed up there didnt ya?

crate aka another dods player: yeah i did
 
Back
Top