Counter-Strike Global Offensive TTT Server Banned for killing someone shooting me

Status
Not open for further replies.

Shift |

I made one post
Hello, EGO! I wanted to inform people of this forum and staff that I was banned for "rdm'ing" someone who was trying to kill me and the detective I was with. I hope to get this resolved and such. Thanks. -Shift

the logs of the round suggest otherwise.

Code:
-------------TTT LOGS---------------
leo3306 (Traitor) damaged [EX] Ninjabob (Innocent) for 43 damage - GOOD ACTION
MinecraftSlayer32 (Detective) damaged Abyss (Traitor) for 32 damage - GOOD ACTION
STI (Detective) damaged Abyss (Traitor) for 38 damage - GOOD ACTION
STI (Detective) damaged Abyss (Traitor) for 30 damage - GOOD ACTION
STI (Detective) killed Abyss (Traitor) - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged NepNep (Innocent) for 35 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged NepNep (Innocent) for 44 damage - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged =(e)= Shaddai (Innocent) for 111 damage - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) killed =(e)= Shaddai (Innocent) - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged NepNep (Innocent) for 44 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) killed NepNep (Innocent) - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged Culs (Innocent) for 31 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged MinecraftSlayer32 (Detective) for 39 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged Culs (Innocent) for 126 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) killed Culs (Innocent) - GOOD ACTION
Lethal_Duck (Traitor) damaged [EX] Ninjabob (Innocent) for 35 damage - GOOD ACTION
Lethal_Duck (Traitor) damaged [EX] Ninjabob (Innocent) for 35 damage - GOOD ACTION
Lethal_Duck (Traitor) killed [EX] Ninjabob (Innocent) - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged Pig (Innocent) for 30 damage - GOOD ACTION
Cayden (Traitor) damaged PeepFonz (Innocent) for 131 damage - GOOD ACTION
Cayden (Traitor) killed PeepFonz (Innocent) - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged Pig (Innocent) for 31 damage - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged Pig (Innocent) for 31 damage - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged Pig (Innocent) for 32 damage - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) killed Pig (Innocent) - GOOD ACTION
[B]=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged Melody (Innocent) for 22 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged Melody (Innocent) for 22 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged Melody (Innocent) for 13 damage - GOOD ACTION[/B]
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged BOT ROSS (Innocent) for 29 damage - GOOD ACTION
BOT ROSS (Innocent) damaged =(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) for 41 damage - GOOD ACTION
[B]=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged Melody (Innocent) for 22 damage - GOOD ACTION
[/B]=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged BOT ROSS (Innocent) for 29 damage - GOOD ACTION
[B]=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged Shift | (Innocent) for 39 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged Melody (Innocent) for 14 damage - GOOD ACTION[/B]
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged BOT ROSS (Innocent) for 29 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged =(e)= Dill Pickle (Innocent) for 18 damage - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) killed BOT ROSS (Innocent) - GOOD ACTION
King Zero (Detective) damaged Cayden (Traitor) for 30 damage - GOOD ACTION
[B]Shift | (Innocent) damaged Melody (Innocent) for 22 damage - BAD ACTION
Shift | (Innocent) killed Melody (Innocent) - BAD ACTION[/B]
=(eG)= Confused Bear (Innocent) damaged Lethal_Duck (Traitor) for 141 damage - GOOD ACTION
=(eG)= Confused Bear (Innocent) killed Lethal_Duck (Traitor) - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged STI (Detective) for 125 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) killed STI (Detective) - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged =(e)= Psychoticfart™ (Innocent) for 31 damage - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged =(e)= Psychoticfart™ (Innocent) for 31 damage - GOOD ACTION
=(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) damaged =(e)= Psychoticfart™ (Innocent) for 30 damage - GOOD ACTION
=(e)= Psychoticfart™ (Innocent) damaged =(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) for 138 damage - GOOD ACTION
=(e)= Psychoticfart™ (Innocent) killed =(eG)= Crush Bundacoot (Traitor) - GOOD ACTION
MinecraftSlayer32 (Detective) damaged =(eG)= Confused Bear (Innocent) for 61 damage - BAD ACTION
King Zero (Detective) damaged Cayden (Traitor) for 25 damage - GOOD ACTION
King Zero (Detective) killed Cayden (Traitor) - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged =(eGO)= RedDragonKnight (Innocent) for 28 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged =(eGO)= RedDragonKnight (Innocent) for 22 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged =(eGO)= RedDragonKnight (Innocent) for 22 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged =(eGO)= RedDragonKnight (Innocent) for 28 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) killed =(eGO)= RedDragonKnight (Innocent) - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged =(eG)= Confused Bear (Innocent) for 32 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged =(eG)= Confused Bear (Innocent) for 24 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) killed =(eG)= Confused Bear (Innocent) - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged =(e)= Psychoticfart™ (Innocent) for 40 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) killed =(e)= Psychoticfart™ (Innocent) - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged MinecraftSlayer32 (Detective) for 32 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged MinecraftSlayer32 (Detective) for 32 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) killed MinecraftSlayer32 (Detective) - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged ✪ Big Bad Wolf (Innocent) for 44 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) killed ✪ Big Bad Wolf (Innocent) - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged German Egg (Innocent) for 26 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged German Egg (Innocent) for 13 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged German Egg (Innocent) for 21 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged German Egg (Innocent) for 27 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged German Egg (Innocent) for 44 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) killed German Egg (Innocent) - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged King Zero (Detective) for 32 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged King Zero (Detective) for 32 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) damaged King Zero (Detective) for 129 damage - GOOD ACTION
=(e)= fat cloud ripper (Traitor) killed King Zero (Detective) - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged =(e)= Dill Pickle (Innocent) for 35 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged =(e)= Dill Pickle (Innocent) for 15 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) damaged =(e)= Dill Pickle (Innocent) for 43 damage - GOOD ACTION
leo3306 (Traitor) killed =(e)= Dill Pickle (Innocent) - GOOD ACTION
--------------------------------------

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back